FAQ - Fellowes - najmocniejsze niszczarki świata, niszczarki, niszczarka, bindownice, laminatory
Blog Zapis na newsletter Gdzie kupić Kontakt

Serwis i gwarancja na produkty Fellowes Ogólne warunki gwarancji

Ogólne warunki gwarancji

Informacje podstawowe:

  1. Informacje na temat okresu gwarancji znajdują się w instrukcji obsługi dołączonej do każdego z urządzeń.
  2. Ujawnione wady będą usuwane bezpłatnie przez Partnera Serwisowego Fellowes (zwanego dalej Punktem Serwisowym) w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych. W szczególnych przypadkach, gdy zachodzi konieczność sprowadzenia z zagranicy części niezbędnych do dokonania naprawy, termin wykonania naprawy może ulec wydłużeniu do 35 dni roboczych. O zaistnieniu takiego szczególnego przypadku Punkt Serwisowy powiadomi użytkownika w przeciągu 14 dni kalendarzowych. Okres gwarancji ulega automatycznemu wydłużeniu o czas przebywania sprzętu w Punkcie Serwisowym.
  3. Przez naprawę gwarancyjną rozumie się wykonanie przez Punkt Serwisowy czynności o charakterze specjalistycznym, właściwym dla usunięcia wady objętej gwarancją. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt np. zainstalowanie urządzenia, sprawdzenie jego działania, konserwacja itp.

Gwarancją nie są objęte:

  1. Reklamującemu przysługuje prawo do wymiany sprzętu w ramach gwarancji na nowy wyłącznie w przypadku, gdy:
    • Punkt Serwisowy stwierdzi na piśmie, że usunięcie wady jest niemożliwe,
    • naprawa nie jest wykonana w terminie wymienionym w punkcie 1 lub w innym terminie uzgodnionym na piśmie z reklamującym.
  2. Do przyjęcia reklamacji i wykonania naprawy gwarancyjnej upoważniony jest tylko i wyłącznie Punkty Serwisowy: FIXIT S.A. Oddział Krosno, ul. Kazimierza Pużaka 37, 38-400 Krosno.

Logowanie do modułu serwisowego