Wsparcie - Fellowes - najmocniejsze niszczarki świata, niszczarki, niszczarka, bindownice, laminatory
Blog Gdzie kupić Kontakt

serwis

Informacje podstawowe:

  1. Informacje dotyczące gwarancji, jej warunków i długości trwania dla danego urządzenia są zawarte w instrukcji obsługi dołączonej do każdego z urządzeń. Instrukcję w formie elektronicznej można znaleźć na stronie www.fellowes.pl przy każdym naszym urządzeniu w zakładce INFORMACJE DODATKOWE lub w dziale WSPARCIE I SERWIS \ INSTRUKCJE OBSŁUGI I KARTY CHARAKTERYSTYKI, KGO
  2. Przez naprawę gwarancyjną rozumie się wykonanie przez Serwis Fellowes czynności o charakterze specjalistycznym, właściwym dla usunięcia wady objętej gwarancją. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt np. zainstalowanie, sprawdzenie działania, konserwacja itp.
  3. Szczegółowe informacje są dostępne w ogólnych warunkach gwarancji dla urządzeń Fellowes.

Jak wysłać urządzenie do serwisu?

  1. Sprawdź – korzystając z Instrukcji Obsługi lub w odpowiedziach na często zadawane pytania (FAQ), czy urządzenie jest prawidłowo podłączone, uruchamiane i czy jest rzeczywiście uszkodzone.
  2. Zarejestruj produkt – korzystając z naszego modułu serwisowego. Rejestracja wymaga zalogowania / rejestracji w module serwisowym Fellowes. Rejestracja produktu jest niezbędna zarówno przy zgłaszaniu urządzeń będących na gwarancji, jak i przy zgłoszeniach napraw urządzeń po upływie gwarancji.
  3. Zgłoś uszkodzenie do Serwisu – jeżeli zarejestrowałeś już produkt Fellowes możesz zgłosić jego reklamację. W tym celu zaloguj się do modułu serwisowego i wybierz zakładkę Moje urządzenia. Wybierz urządzenie, kliknij w przycisk Wyślij do serwisu, opisz usterkę i potwierdź zgłoszenie. W przypadku urządzeń będących na gwarancji moduł serwisowy umożliwia bezpłatne zamówienie kuriera FedEx pod wskazany adres w dogodnym terminie. Przed wygenerowaniem listu przewozowego i etykiety na paczkę, upewnij się, że adres odbioru przesyłki jest poprawny (w przypadku błędnego adresu na wygenerowanym liście przewozowym i etykiecie skontaktuj się natychmiast z Serwisem Fellowes). Zamówienie kuriera pod niewłaściwy adres skutkuje wysyłką urządzenia do Serwisu Fellowes we własnym zakresie i na własny koszt.
  4. Zapakuj – urządzenie w opakowanie fabryczne. W przypadku zastosowania opakowania zastępczego zapakuj urządzenie tak, aby nie uległo uszkodzeniu w trakcie transportu. Uszkodzenia powstałe w trakcie transportu znacznie wydłużają proces rozpatrywania zgłoszenia urządzenia będącego na gwarancji.
  5. Wyślij – urządzenia objęte gwarancją można wysłać do Serwisu Fellowes bezpłatnie w module serwisowym, natomiast wysyłkę urządzeń pogwarancyjnych należy zorganizować we własnym zakresie (dowolnym kurierem) i na własny koszt. Serwis Fellowes nie pośredniczy i nie organizuje przesyłek urządzeń pogwarancyjnych! Serwis Fellowes nie przyjmuje również dowozów ani odbiorów osobistych, a wysyłka zwrotna wszystkich urządzeń odbywa się za pośrednictwem kuriera FedEx.
    Pamiętaj! Urządzenia przysłane do Serwisu Fellowes bez uprzedniej rejestracji i zgłoszenia serwisowego w module serwisowym Fellowes będą odsyłane zwrotnie na koszt nadawcy!

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Serwisem Fellowes pod numerem telefonu: (22) 205 21 21 lub na adresem e-mail: serwis@fellowes.pl

UTWÓRZ KONTO W MODULE SERWISOWYM ZALOGUJ SIĘ DO MODUŁU SERWISOWEGO

Znajdziesz nas na:

Napisz do nas:

  fellowespolska@fellowes.pl

Zadzwoń:

  +48 22 205 21 00

Jeżeli chcesz otrzymać darmowy poradnik o tym jak uniknąć problemów zdrowotnych i stworzyć komfortowe stanowisko pracy przy komputerze oraz być informowanym o nowych rozwiązaniach Fellowes, zapisz się na nasz newsletter.